Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3793
Назва: | Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers |
Автори: | Borychenko, O. V. Cherniavskyi, A. V. |
Ключові слова: | базовий рівень потреби в потужності енергоефективність цивільного будівництва методичний підхід baseline capacity needs civil building energy efficiency methodical approach |
Дата публікації: | 10-січ-2020 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Borychenko O. V. Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers / O. V. Borychenko, A. V. Cherniavskyi // Системи та технології. - 2019. - № 2(58). - С. 67–86 |
Серія/номер: | Системи та технології;2019. - № 2(58) |
Короткий огляд (реферат): | Подано результати дослідження, що описує збирання та аналіз інфор-мації про наявні тренінги та навчальні заклади для підвищення енергоефективності в Україні. Також у статті містяться попередні результати ви-значення потреб у потенціалі навчальних закладів для підвищення енергоефективності для потенційного покращання вже існуючого навчання. Розглядаються такі питання: 1) короткий опис методичного підходу і пропозиція плану дослідження; 2) основні освітні та навчальні інститути для підвищення енергоефективності в Україні; 3) десять ключових критеріїв, що були визначені для оцінки й ранжування навчальних центрів. Кожен критерій належним чином описаний і має оцінну шкалу. Після нарахування балів за кожен навчальний центр відповідно до визначених критеріїв можна було виділити навчальні центри; 4) навчання і кваліфікаційні заходи з енер-гоефективності, які пропонуються в Україні; 5) визначення потреб щодо потенціалу навчальних закладів з метою підвищення енергоефективності для потенційного покращання наявної підготовки. Результати оцінювання основних навичок для тренерів показали, що в Україні є певні потреби в навчанні для вдосконалення таких основних навичок, як підготовка та проведення презентацій, спілкування з аудиторією та управління конфліктами. Результати оцінювання основних компонентів навчальної діяльності, яких немає в навчальних центрах для ведення свого бізнесу у вигляді бізнес-процесу, показали, що в Україні є такі плани: навчання і проблеми організацій у галузі енергоефективності цивільних будівель; оцінка знань і навичок учасників; актуальність змісту навчальних програм; навчально-методичні матеріали для розв’язання реальних проблем учасників; підтримка учасників після тренінгу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3793 |
ISSN: | 2019. - № 2(58) |
Розташовується у зібраннях: | 2019/2(58) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4 Borychenko O. V..pdf | електронне видання | 710,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.