Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBorychenko, O. V.-
dc.contributor.authorCherniavskyi, A. V.-
dc.date.accessioned2020-01-10T09:58:09Z-
dc.date.available2020-01-10T09:58:09Z-
dc.date.issued2020-01-10-
dc.identifier.citationBorychenko O. V. Methodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centers / O. V. Borychenko, A. V. Cherniavskyi // Системи та технології. - 2019. - № 2(58). - С. 67–86uk_UA
dc.identifier.issn2019. - № 2(58)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3793-
dc.description.abstractПодано результати дослідження, що описує збирання та аналіз інфор-мації про наявні тренінги та навчальні заклади для підвищення енергоефективності в Україні. Також у статті містяться попередні результати ви-значення потреб у потенціалі навчальних закладів для підвищення енергоефективності для потенційного покращання вже існуючого навчання. Розглядаються такі питання: 1) короткий опис методичного підходу і пропозиція плану дослідження; 2) основні освітні та навчальні інститути для підвищення енергоефективності в Україні; 3) десять ключових критеріїв, що були визначені для оцінки й ранжування навчальних центрів. Кожен критерій належним чином описаний і має оцінну шкалу. Після нарахування балів за кожен навчальний центр відповідно до визначених критеріїв можна було виділити навчальні центри; 4) навчання і кваліфікаційні заходи з енер-гоефективності, які пропонуються в Україні; 5) визначення потреб щодо потенціалу навчальних закладів з метою підвищення енергоефективності для потенційного покращання наявної підготовки. Результати оцінювання основних навичок для тренерів показали, що в Україні є певні потреби в навчанні для вдосконалення таких основних навичок, як підготовка та проведення презентацій, спілкування з аудиторією та управління конфліктами. Результати оцінювання основних компонентів навчальної діяльності, яких немає в навчальних центрах для ведення свого бізнесу у вигляді бізнес-процесу, показали, що в Україні є такі плани: навчання і проблеми організацій у галузі енергоефективності цивільних будівель; оцінка знань і навичок учасників; актуальність змісту навчальних програм; навчально-методичні матеріали для розв’язання реальних проблем учасників; підтримка учасників після тренінгу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСистеми та технології;2019. - № 2(58)-
dc.subjectбазовий рівеньuk_UA
dc.subjectпотреби в потужностіuk_UA
dc.subjectенергоефективність цивільного будівництваuk_UA
dc.subjectметодичний підхідuk_UA
dc.subjectbaselineuk_UA
dc.subjectcapacity needsuk_UA
dc.subjectcivil building energy efficiencyuk_UA
dc.subjectmethodical approachuk_UA
dc.titleMethodical issues of improvement of already existing training programs in the sphere of civil building energy efficiency based on the Ukrainian training centersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/2(58)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 Borychenko O. V..pdfелектронне видання710,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.