Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3778
Назва: Комунікаційні стратегії як інструмент налагодження ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування і суспільства
Інші назви: Communication strategies as an instrument for establishing effective interaction of local self-government and society
Автори: Лозовська, К. С.
Lozovska, K. S.
Ключові слова: комунікаційні стратегії органу місцевого самоврядування
комунікаційна матриця
комунікаційний потенціал місцевого самоврядування
довіра до влади
communication strategies of the local self-government body
communication matrix
communication potential of local self-government
trust in authorities
Дата публікації: 13-гру-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Лозовська К. С. Комунікаційні стратегії як інструмент налагодження ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування і суспільства / К. С. Лозовська // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 203 – 210
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)
Короткий огляд (реферат): У статті визначено, що для реалізації стратегій та програм соціально-економічного розвитку територіальних громад мають бути забезпечені стратегічне планування комунікаційної діяльності та розроблення комунікаційних стратегій. Місцеве самоврядування є своєрідним комунікаційним майданчиком взаємовідносин між громадянським суспільством і державою, тому формування довіри громадянами до органів публічної влади напряму залежить від того, наскільки ефективно працюють і взаємодіють органи місцевого самоврядування з населенням. Визначено, що комунікаційна стратегія органу місцевого самоврядування – це організована, планова, націлена на підтримку довгострокових стратегічних цілей розвитку територіальної громади діяльність в інформаційно-комунікаційному просторі, яка має бути задокументованою у вигляді плану дій. Мета комунікації органу місцевого самоврядування полягає в мобілізації підтримки реалізації стратегії громадськістю та основними групами заінтересованих сторін для успішного виконання її цілей і завдань. Встановлено, що розробка і реалізація комунікаційних стратегій має не тільки забезпечуватися фахівцями з комунікацій, а й бути під керівництвом голови місцевої ради. На підставі узагальнення зарубіжного досвіду про процес стратегічного планування у сфері комунікацій встановлено, що процес розробки комунікаційних стратегій має складатися з 5 етапів: аналіз (ситуації, аудиторії та комунікації); стратегічний дизайн (комунікаційні цілі, вибір каналу, плану реалізації та плану моніторингу й оцінки); розробка та тестування; впровадження та моніторинг; оцінка та планування. Встановлено, що за результатами стратегії має бути сформовано комунікаційну матрицю за такими параметрами: цільова аудиторія; стратегічне завдання та очікувана зміна поведінки; ключові повідомлення (меседжі); інформаційний продукт / матеріали для обґрунтування; інформаційні приводи; канали комунікації; оцінка / зворотний зв’язок. Перспективами подальших наукових досліджень визначено обґрунтування комунікаційної інфраструктури місцевого самоврядування, що є важливою умовою для реалізації комунікаційних стратегій
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3778
Розташовується у зібраннях:2019/№3(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26 Лозовська К. Комунікаційні.pdfелектронне видання356,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.