Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3778
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозовська, К. С.-
dc.contributor.authorLozovska, K. S.-
dc.date.accessioned2019-12-13T09:30:11Z-
dc.date.available2019-12-13T09:30:11Z-
dc.date.issued2019-12-13-
dc.identifier.citationЛозовська К. С. Комунікаційні стратегії як інструмент налагодження ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування і суспільства / К. С. Лозовська // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 203 – 210uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3778-
dc.description.abstractУ статті визначено, що для реалізації стратегій та програм соціально-економічного розвитку територіальних громад мають бути забезпечені стратегічне планування комунікаційної діяльності та розроблення комунікаційних стратегій. Місцеве самоврядування є своєрідним комунікаційним майданчиком взаємовідносин між громадянським суспільством і державою, тому формування довіри громадянами до органів публічної влади напряму залежить від того, наскільки ефективно працюють і взаємодіють органи місцевого самоврядування з населенням. Визначено, що комунікаційна стратегія органу місцевого самоврядування – це організована, планова, націлена на підтримку довгострокових стратегічних цілей розвитку територіальної громади діяльність в інформаційно-комунікаційному просторі, яка має бути задокументованою у вигляді плану дій. Мета комунікації органу місцевого самоврядування полягає в мобілізації підтримки реалізації стратегії громадськістю та основними групами заінтересованих сторін для успішного виконання її цілей і завдань. Встановлено, що розробка і реалізація комунікаційних стратегій має не тільки забезпечуватися фахівцями з комунікацій, а й бути під керівництвом голови місцевої ради. На підставі узагальнення зарубіжного досвіду про процес стратегічного планування у сфері комунікацій встановлено, що процес розробки комунікаційних стратегій має складатися з 5 етапів: аналіз (ситуації, аудиторії та комунікації); стратегічний дизайн (комунікаційні цілі, вибір каналу, плану реалізації та плану моніторингу й оцінки); розробка та тестування; впровадження та моніторинг; оцінка та планування. Встановлено, що за результатами стратегії має бути сформовано комунікаційну матрицю за такими параметрами: цільова аудиторія; стратегічне завдання та очікувана зміна поведінки; ключові повідомлення (меседжі); інформаційний продукт / матеріали для обґрунтування; інформаційні приводи; канали комунікації; оцінка / зворотний зв’язок. Перспективами подальших наукових досліджень визначено обґрунтування комунікаційної інфраструктури місцевого самоврядування, що є важливою умовою для реалізації комунікаційних стратегійuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)-
dc.subjectкомунікаційні стратегії органу місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectкомунікаційна матрицяuk_UA
dc.subjectкомунікаційний потенціал місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectдовіра до владиuk_UA
dc.subjectcommunication strategies of the local self-government bodyuk_UA
dc.subjectcommunication matrixuk_UA
dc.subjectcommunication potential of local self-governmentuk_UA
dc.subjecttrust in authoritiesuk_UA
dc.titleКомунікаційні стратегії як інструмент налагодження ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування і суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeCommunication strategies as an instrument for establishing effective interaction of local self-government and societyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/№3(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26 Лозовська К. Комунікаційні.pdfелектронне видання356,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.