Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3772
Назва: Механізми державного управління розвитком вищої освіти: орієнтація на якість освітніх послуг
Інші назви: The mechanisms of public governance by higher education: the orientation on quality of educational services
Автори: Чирва, Г. М.
Chirva, A. M.
Ключові слова: вища освіта
державна політика
державне управління
механізм державного управління розвитком вищої освіти
освітні послуги
управлінський механізм
якість освіти
Дата публікації: 13-гру-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Чирва Г. М. Механізми державного управління розвитком вищої освіти: орієнтація на якість освітніх послуг / Г. М. Чирва // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 146 – 156
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність понять «механізм державного управління», «механізми державного управління розвитком вищої освіти», «якість освіти». Висвітлено сутність і теоретичне підґрунтя механізму державного управління вищою освітою. Визначено характеристики, що притаманні механізму державного управління. Окреслено значення якості освітніх послуг для соціально-економічного розвитку держави. Акцентовано на необхідності вдосконалення механізмів державного управління розвитком вищої освіти. Підкреслюється, що досягнення високого рівня якості вищої освіти України залежить від механізмів державного управління розвитком освітньої системи. Якість ocвіти розглядається як якість результату освітнього процесу. Під впливом глобалізації освіта втрачає кордони держави, розширюються спектри пропозицій щодо освітніх послуг і попиту. Досягнення нової якості української освітньої системи, її стійкий розвиток неможливі без настільки ж значущих змін у ній, у процесах і механізмах управління розвитком. Оновленню механізмів державного управління вищою освітою також сприяє й вдосконалення чинного законодавства. Система освіти не може ігнорувати вимоги ринку праці. Необхідність державного регулювання системи вищої освіти визначається неспроможністю ринку надати освітні послуги в повному обсязі та певної якості. Одним із важливих напрямів державної освітньої політики є формування механізму державного управління якістю освіти. Зазначено, що саме за допомогою механізму управління упорядковується зовнішня і внутрішня взаємодія органів системи управління. Наголошено, що за допомогою організаційного механіз- му реалізовується комплекс завдань, спрямованих на узгодження цілей і функцій вищої школи. Завдяки ефективному запровадженню такого механізму і мають створюватися належні умови для ефективного реформування вищої освіти в Україні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3772
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2019/№3(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20 чирва Г. Механізми.pdfелектронне видання438,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.