Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧирва, Г. М.-
dc.contributor.authorChirva, A. M.-
dc.date.accessioned2019-12-12T12:57:26Z-
dc.date.available2019-12-12T12:57:26Z-
dc.date.issued2019-12-13-
dc.identifier.citationЧирва Г. М. Механізми державного управління розвитком вищої освіти: орієнтація на якість освітніх послуг / Г. М. Чирва // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 146 – 156uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3772-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять «механізм державного управління», «механізми державного управління розвитком вищої освіти», «якість освіти». Висвітлено сутність і теоретичне підґрунтя механізму державного управління вищою освітою. Визначено характеристики, що притаманні механізму державного управління. Окреслено значення якості освітніх послуг для соціально-економічного розвитку держави. Акцентовано на необхідності вдосконалення механізмів державного управління розвитком вищої освіти. Підкреслюється, що досягнення високого рівня якості вищої освіти України залежить від механізмів державного управління розвитком освітньої системи. Якість ocвіти розглядається як якість результату освітнього процесу. Під впливом глобалізації освіта втрачає кордони держави, розширюються спектри пропозицій щодо освітніх послуг і попиту. Досягнення нової якості української освітньої системи, її стійкий розвиток неможливі без настільки ж значущих змін у ній, у процесах і механізмах управління розвитком. Оновленню механізмів державного управління вищою освітою також сприяє й вдосконалення чинного законодавства. Система освіти не може ігнорувати вимоги ринку праці. Необхідність державного регулювання системи вищої освіти визначається неспроможністю ринку надати освітні послуги в повному обсязі та певної якості. Одним із важливих напрямів державної освітньої політики є формування механізму державного управління якістю освіти. Зазначено, що саме за допомогою механізму управління упорядковується зовнішня і внутрішня взаємодія органів системи управління. Наголошено, що за допомогою організаційного механіз- му реалізовується комплекс завдань, спрямованих на узгодження цілей і функцій вищої школи. Завдяки ефективному запровадженню такого механізму і мають створюватися належні умови для ефективного реформування вищої освіти в Україніuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)-
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectмеханізм державного управління розвитком вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectуправлінський механізмuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.titleМеханізми державного управління розвитком вищої освіти: орієнтація на якість освітніх послугuk_UA
dc.title.alternativeThe mechanisms of public governance by higher education: the orientation on quality of educational servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/№3(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20 чирва Г. Механізми.pdfелектронне видання438,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.