Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3764
Title: До проблеми удосконалення механізму державного управління якістю фахової підготовки туристичних кадрів
Other Titles: To the problem of improvement of the mechanism of public management of quality of traffic training
Authors: Любчук, О. К.
Ярченко, Ю. В.
Сахно, С. В.
Lyubchuk, О. К.
Yarchenko, Yu. V.
Sakhno, S. V.
Keywords: механізм державного управління
фахова підготовка
якість
туристські кадри
ринок кваліфікацій
паспорт професії
професіограма
базові професійні компетенції
додаткові професійні компетенції
mechanism of public administration
professional training
quality
tourist staff
qualification market
passport of the profession
professiogram
basic professional competences
additional professional competences
Issue Date: 9-Dec-2019
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Любчук О. К. До проблеми удосконалення механізму державного управління якістю фахової підготовки туристичних кадрів / О. К. Любчук, Ю. В. Ярченко, С. В. Сахно // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 87 – 92
Series/Report no.: Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)
Abstract: Визначено, що проблема удосконалення механізму державного управління якістю фахової підготовки має розглядатися в контексті розбудови в Україні ринку кваліфікацій. Констатовано, що в більшості розвинених економік вже відбувся перехід від ринку робочої сили до ринку конкретних кваліфікацій. Визначено основні напрями вдосконалення державного управління якістю фахової підготовки туристичних кадрів. У статті представлено наукові вітчизняні підходи розуміння якості фахової підготовки. Результативність державного управління якістю професійної підготовки передбачає три рівня управління. Такими рівнями є рівень державного управління, рівень регіонального управління, управління на рівні вищого навчального закладу. До складників якості належать фахові новоутворення, якісні показники сформованості, умови їх «творення». Інструментами управління створенням та організацією ринку кваліфікацій зазначені розробка та впровадження системи професійних стандартів. Представлено розв’язання проблеми паспортизації професій у контексті розробки професіограм. Надано систематизацію різних типів професіограм. Кожен тип професіограми розглянуто із зазначенням їх структурних елементів та недоліків у використанні. Надано аналіз описової професіограми, професіограми як кількісної оцінки елементів, професіограми як методу критичних інцидентів, професіограми як ре- зультату факторного аналізу, аналітичної професіограми. Структура професіограми туристських кадрів має включати базові професійні компетенції фахівців із туризму, додаткові (затребувані для конкретного регіону або турпідприємства) професійні компетенції, обов’язкові соціальні та особистісні якості. Перспективою є розробка професіограм та психограм туристських кадрів для бакалаврського та магістерського рівнів з урахуванням вимог роботодавців, академічної спільноти та стейкхолдерів.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3764
ISSN: 2310-9653
Appears in Collections:2019/№3(22)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12 Любчук О. До проблеми.pdfелектронне видання346,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.