Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3651
Назва: Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах
Автори: Жадько, К. С.
Падерін, І. Д.
Гуртова, Н. В.
Ключові слова: концепція вдосконалення виробництва
концепція вдосконалення товару
концепція інтенсифікації комерційних зусиль
концепція класичного маркетингу
концепція сучасного маркетингу (соціально - етичного)
конверсійний маркетинг
стимульований маркетинг
розвивальний маркетинг
ремаркетинг
синхромаркетинг
підтримуючий маркетинг
демаркетинг
протидіючий маркетинг
маркетинг організацій
маркетинг особистості
масовий маркетинг
віртуальний маркетинг
некомерційний маркетинг
маркетингова політика продаж
Дата публікації: 26-вер-2019
Видавництво: Інститут економіки промисловості Національної академії наук України, Академія економічних наук України
Бібліографічний опис: Жадько К. С. Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах / К. С. Жадько, І. Д. Падерін, Н. В. Гуртова // Вісник економічної науки України. - 2018. - № 2. - С. 57-61
Серія/номер: Вісник економічної науки України;2018. - № 2
Короткий огляд (реферат): Основними проблемами промислових підприємств є: невідповідність існуючої маркетингової стратегії умовам зовнішнього середовища, недосконала діяльність у сфері реклами та стимулювання збуту, низький рівень самоорганізації у здійсненні маркетингової діяльності, відсутність досвідчених маркетологів. Така ситуація потребує створення адекватної ринкової організаційної структури, удосконалення бізнес-процесів щодо розроблення та продажу продукції, формування комплексної системи якості, розширення каналів збуту продукції, використання сучасних логістичних методів, проведення інтенсивної рекламної та інформаційної діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3651
ISSN: 1729-7206
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.