Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖадько, К. С.-
dc.contributor.authorПадерін, І. Д.-
dc.contributor.authorГуртова, Н. В.-
dc.date.accessioned2019-09-26T09:07:30Z-
dc.date.available2019-09-26T09:07:30Z-
dc.date.issued2019-09-26-
dc.identifier.citationЖадько К. С. Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах / К. С. Жадько, І. Д. Падерін, Н. В. Гуртова // Вісник економічної науки України. - 2018. - № 2. - С. 57-61uk_UA
dc.identifier.issn1729-7206-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3651-
dc.description.abstractОсновними проблемами промислових підприємств є: невідповідність існуючої маркетингової стратегії умовам зовнішнього середовища, недосконала діяльність у сфері реклами та стимулювання збуту, низький рівень самоорганізації у здійсненні маркетингової діяльності, відсутність досвідчених маркетологів. Така ситуація потребує створення адекватної ринкової організаційної структури, удосконалення бізнес-процесів щодо розроблення та продажу продукції, формування комплексної системи якості, розширення каналів збуту продукції, використання сучасних логістичних методів, проведення інтенсивної рекламної та інформаційної діяльностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут економіки промисловості Національної академії наук України, Академія економічних наук Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник економічної науки України;2018. - № 2-
dc.subjectконцепція вдосконалення виробництваuk_UA
dc.subjectконцепція вдосконалення товаруuk_UA
dc.subjectконцепція інтенсифікації комерційних зусильuk_UA
dc.subjectконцепція класичного маркетингуuk_UA
dc.subjectконцепція сучасного маркетингу (соціально - етичного)uk_UA
dc.subjectконверсійний маркетингuk_UA
dc.subjectстимульований маркетингuk_UA
dc.subjectрозвивальний маркетингuk_UA
dc.subjectремаркетингuk_UA
dc.subjectсинхромаркетингuk_UA
dc.subjectпідтримуючий маркетингuk_UA
dc.subjectдемаркетингuk_UA
dc.subjectпротидіючий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг організаційuk_UA
dc.subjectмаркетинг особистостіuk_UA
dc.subjectмасовий маркетингuk_UA
dc.subjectвіртуальний маркетингuk_UA
dc.subjectнекомерційний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика продажuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.