Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3608
Назва: Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0
Інші назви: Digital marketing as a constituent of the promising direction of industry 4.0 development
Автори: Васильців, Н. М.
Vasyltsiv, N.
Ключові слова: цифровий маркетинг
Індустрія 4.0
мережа Інтернет
маркетингові сервіси
цифровой маркетинг
Индустрия 4.0
сеть Интернет
маркетинговые сервисы
digital marketing
industry 4.0
Internet
marketing services
Дата публікації: 21-лип-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Васильців Н. М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0 / Н. М. Васильців // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2 (64). – С 35- 40
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2019. - № 2 (64)
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність та роль цифрового маркетингу, вказано на переваги його застосування для сучасного підприємства. Наведено приклади ефективного цифрового маркетингу виходячи з результатів роботи відомих компаній. Указано на основні перспективні напрями цифрового маркетингу, виділено природну рекламу, контент, big data. Розкрито основні підприємницькі представницькі структури, які зайняли лідируючі позиції в рейтингу digital-агентств за рівнем запитів замовників послуг у 2018 р. Проведено аналіз обсягу ринку маркетингових сервісів у 2017–2018 рр. та встановлено динаміку його зростання за всіма видами: trade marketing, loyalty marketing, consumer marketing, event marketing and Sponsorship, non-standard communications (life placement, ambient media). Для підвищення ефективності використання цифрового маркетингу запропоновано максимально можливо скоротити ітераційні цикли, звернути увагу на здобуття навичок у межах мобільного маркетингу, розширити можливості володіння інструментами організації функції маркетингу у віртуальному просторі, підвищити рівень залучення інвестицій у створення та побудову Інтернет-платформ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3608
ISSN: 2521-666X
Розташовується у зібраннях:2019/2(64)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 Васильців Н. М. 35 - 40.pdfелектронне видання333,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.