Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3608
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасильців, Н. М.-
dc.contributor.authorVasyltsiv, N.-
dc.date.accessioned2019-08-21T11:27:13Z-
dc.date.available2019-08-21T11:27:13Z-
dc.date.issued2019-07-21-
dc.identifier.citationВасильців Н. М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0 / Н. М. Васильців // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2 (64). – С 35- 40uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3608-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано сутність та роль цифрового маркетингу, вказано на переваги його застосування для сучасного підприємства. Наведено приклади ефективного цифрового маркетингу виходячи з результатів роботи відомих компаній. Указано на основні перспективні напрями цифрового маркетингу, виділено природну рекламу, контент, big data. Розкрито основні підприємницькі представницькі структури, які зайняли лідируючі позиції в рейтингу digital-агентств за рівнем запитів замовників послуг у 2018 р. Проведено аналіз обсягу ринку маркетингових сервісів у 2017–2018 рр. та встановлено динаміку його зростання за всіма видами: trade marketing, loyalty marketing, consumer marketing, event marketing and Sponsorship, non-standard communications (life placement, ambient media). Для підвищення ефективності використання цифрового маркетингу запропоновано максимально можливо скоротити ітераційні цикли, звернути увагу на здобуття навичок у межах мобільного маркетингу, розширити можливості володіння інструментами організації функції маркетингу у віртуальному просторі, підвищити рівень залучення інвестицій у створення та побудову Інтернет-платформ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2019. - № 2 (64)-
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectІндустрія 4.0uk_UA
dc.subjectмережа Інтернетuk_UA
dc.subjectмаркетингові сервісиuk_UA
dc.subjectцифровой маркетингuk_UA
dc.subjectИндустрия 4.0uk_UA
dc.subjectсеть Интернетuk_UA
dc.subjectмаркетинговые сервисыuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectindustry 4.0uk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectmarketing servicesuk_UA
dc.titleЦифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0uk_UA
dc.title.alternativeDigital marketing as a constituent of the promising direction of industry 4.0 developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2019/2(64)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4 Васильців Н. М. 35 - 40.pdfелектронне видання333,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.