Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3582
Назва: Використання офіційного веб-сайту як комунікативного каналу органу публічної влади (на прикладі веб-сайту Державної фіскальної служби України)
Інші назви: Using the official site as a communication public authorities channel (on the example of the public fiscal service of Ukraine)
Автори: Павленко, Є. M.
Pavlenko, Y. M.
Ключові слова: державна комунікативна політика
веб-сайт
Державна фіскальна служба України
суб’єкти державної політики
публічна комунікація
state communicative policy
website
State fiscal service of Ukraine
subjects of state policy
public communication
Дата публікації: 2-лип-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Павленко Є. M. Використання офіційного веб-сайту як комунікативного каналу органу публічної влади (на прикладі веб-сайту Державної фіскальної служби України) / Є. M. Павленко // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 1 (20). – С. 157 - 166
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 1 (20)
Короткий огляд (реферат): Досліджується функціонування веб-сайту Державної фіскальної служби України (ДФСУ) як одного із суб’єктів державної комунікативної політики. У статті обґрунтовано важливість використання органами державної влади можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для комунікації з різними цільовими аудиторіями. Автором аналізується практика інформаційного наповнення офіційного веб-сайту ДФСУ. Метою статті є розроблення підходу щодо забезпечення належного функціонування веб-сайту, пропонуються конкретні рекомендації щодо вдосконалення використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час реалізації комунікативної політики органів ДФСУ. Показано, що ДФСУ є одним із важливих інститутів демократичної держави. Розглянуто нормативно-правову базу, яка регулює діяльність Департаменту комунікацій як підрозділу, що забезпечує комунікацію ДФСУ з громадськістю. Виявлено чинники, що перешкоджають Департаменту комунікації повною мірою виконувати покладені на нього завдання. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення комунікативної діяльності Державної митної служби України, що утворюється внаслідок реорганізації ДФСУ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3582
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2019/№1(20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20=157-166.pdfелектронне видання466,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.