Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, Є. M.-
dc.contributor.authorPavlenko, Y. M.-
dc.date.accessioned2019-08-02T08:44:25Z-
dc.date.available2019-08-02T08:44:25Z-
dc.date.issued2019-07-02-
dc.identifier.citationПавленко Є. M. Використання офіційного веб-сайту як комунікативного каналу органу публічної влади (на прикладі веб-сайту Державної фіскальної служби України) / Є. M. Павленко // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 1 (20). – С. 157 - 166uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3582-
dc.description.abstractДосліджується функціонування веб-сайту Державної фіскальної служби України (ДФСУ) як одного із суб’єктів державної комунікативної політики. У статті обґрунтовано важливість використання органами державної влади можливостей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для комунікації з різними цільовими аудиторіями. Автором аналізується практика інформаційного наповнення офіційного веб-сайту ДФСУ. Метою статті є розроблення підходу щодо забезпечення належного функціонування веб-сайту, пропонуються конкретні рекомендації щодо вдосконалення використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час реалізації комунікативної політики органів ДФСУ. Показано, що ДФСУ є одним із важливих інститутів демократичної держави. Розглянуто нормативно-правову базу, яка регулює діяльність Департаменту комунікацій як підрозділу, що забезпечує комунікацію ДФСУ з громадськістю. Виявлено чинники, що перешкоджають Департаменту комунікації повною мірою виконувати покладені на нього завдання. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення комунікативної діяльності Державної митної служби України, що утворюється внаслідок реорганізації ДФСУ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2019. - № 1 (20)-
dc.subjectдержавна комунікативна політикаuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectДержавна фіскальна служба Україниuk_UA
dc.subjectсуб’єкти державної політикиuk_UA
dc.subjectпублічна комунікаціяuk_UA
dc.subjectstate communicative policyuk_UA
dc.subjectwebsiteuk_UA
dc.subjectState fiscal service of Ukraineuk_UA
dc.subjectsubjects of state policyuk_UA
dc.subjectpublic communicationuk_UA
dc.titleВикористання офіційного веб-сайту як комунікативного каналу органу публічної влади (на прикладі веб-сайту Державної фіскальної служби України)uk_UA
dc.title.alternativeUsing the official site as a communication public authorities channel (on the example of the public fiscal service of Ukraine)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/№1(20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20=157-166.pdfелектронне видання466,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.