Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3441
Назва: Наукові концепти становлення корпоративної культури в історії економічної думки
Інші назви: Scientific concepts of corporate culture formation in history of economic thought
Автори: Олексенко, Я. А.
Oleksenko, Y.
Ключові слова: корпоративна культура
підприємство
корпоративний дух
організаційна культура
людський капітал
зовнішнє конкурентне середовище
інтеграційні процеси
глобалізація економічного простору
corporate culture
enterprise
corporate spirit
organizational culture
human capital
external competitive environment
integration processes
globalization of economic space
Дата публікації: 7-тра-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Олексенко Я. А. Наукові концепти становлення корпоративної культури в історії економічної думки / /Олексенко Я. А. Наукові концепти становлення корпоративної культури в історії економічної думки / Я. А. Олексенко // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 3(61). – С. 63 - 70/ . – С. 63 - 70
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 3(61)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто еволюцію розвитку поняття «корпоративна культура». Окреслено передумови виникнення та процеси, що супроводжували розвиток відповідного феномена. Запропоновано еволюційний підхід для дослідження корпоративної культури, який дає змогу визначити її джерела, рушійні сили та історичні форми. Виділено основні етапи становлення корпоративної культури в історії економічної думки. Проаналізовано співвідноше
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3441
ISSN: 2521-666X
Розташовується у зібраннях:2018/3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_61_2018-63-70.pdfелектронне видання590,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.