Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3441
Название: Наукові концепти становлення корпоративної культури в історії економічної думки
Другие названия: Scientific concepts of corporate culture formation in history of economic thought
Авторы: Олексенко, Я. А.
Oleksenko, Y.
Ключевые слова: корпоративна культура
підприємство
корпоративний дух
організаційна культура
людський капітал
зовнішнє конкурентне середовище
інтеграційні процеси
глобалізація економічного простору
corporate culture
enterprise
corporate spirit
organizational culture
human capital
external competitive environment
integration processes
globalization of economic space
Дата публикации: 7-мая-2019
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Олексенко Я. А. Наукові концепти становлення корпоративної культури в історії економічної думки / /Олексенко Я. А. Наукові концепти становлення корпоративної культури в історії економічної думки / Я. А. Олексенко // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 3(61). – С. 63 - 70/ . – С. 63 - 70
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 3(61)
Аннотация: У статті розглянуто еволюцію розвитку поняття «корпоративна культура». Окреслено передумови виникнення та процеси, що супроводжували розвиток відповідного феномена. Запропоновано еволюційний підхід для дослідження корпоративної культури, який дає змогу визначити її джерела, рушійні сили та історичні форми. Виділено основні етапи становлення корпоративної культури в історії економічної думки. Проаналізовано співвідноше
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3441
ISSN: 2521-666X
Располагается в коллекциях:2018/3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3_61_2018-63-70.pdfелектронне видання590,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.