Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3280
Назва: Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності
Інші назви: Features of application of state marketing in management activities
Автори: Гончаренко, К. І.
Honcharenko, K. I.
Ключові слова: маркетинг у державному управлінні
державний маркетинг
маркетинг послуг
маркетинговий механізм
marketing in public administration
state marketing
marketing services
marketing mechanism
Дата публікації: 26-лют-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Гончаренко К. І. Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності / К. І. Гончаренко // Публічне управління та митне адміністрування, 2018. - № 1 (18). - С. 48 – 51
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2018. - № 1 (18)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню основних чинників, що зумовлюють можливість та необхідність використання маркетингових підходів у державному управлінні. Описані відмінності державного маркетингу від комерційного маркетингу. Виділено основні особливості застосування державного маркетингу у сфері управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3280
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2018/№1(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-48-52.pdfелектронне видання555,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.