Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3280
Название: Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності
Другие названия: Features of application of state marketing in management activities
Авторы: Гончаренко, К. І.
Honcharenko, K. I.
Ключевые слова: маркетинг у державному управлінні
державний маркетинг
маркетинг послуг
маркетинговий механізм
marketing in public administration
state marketing
marketing services
marketing mechanism
Дата публикации: 26-фев-2019
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Гончаренко К. І. Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності / К. І. Гончаренко // Публічне управління та митне адміністрування, 2018. - № 1 (18). - С. 48 – 51
Серия/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2018. - № 1 (18)
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню основних чинників, що зумовлюють можливість та необхідність використання маркетингових підходів у державному управлінні. Описані відмінності державного маркетингу від комерційного маркетингу. Виділено основні особливості застосування державного маркетингу у сфері управління.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3280
ISSN: 2310-9653
Располагается в коллекциях:2018/№1(18)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_com-48-52.pdfелектронне видання555,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.