Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, К. І.-
dc.contributor.authorHoncharenko, K. I.-
dc.date.accessioned2019-02-26T10:31:51Z-
dc.date.available2019-02-26T10:31:51Z-
dc.date.issued2019-02-26-
dc.identifier.citationГончаренко К. І. Особливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльності / К. І. Гончаренко // Публічне управління та митне адміністрування, 2018. - № 1 (18). - С. 48 – 51uk_UA
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3280-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню основних чинників, що зумовлюють можливість та необхідність використання маркетингових підходів у державному управлінні. Описані відмінності державного маркетингу від комерційного маркетингу. Виділено основні особливості застосування державного маркетингу у сфері управління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПублічне управління та митне адміністрування;2018. - № 1 (18)-
dc.subjectмаркетинг у державному управлінніuk_UA
dc.subjectдержавний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг послугuk_UA
dc.subjectмаркетинговий механізмuk_UA
dc.subjectmarketing in public administrationuk_UA
dc.subjectstate marketinguk_UA
dc.subjectmarketing servicesuk_UA
dc.subjectmarketing mechanismuk_UA
dc.titleОсобливості застосування державного маркетингу в управлінській діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of application of state marketing in management activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018/№1(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-48-52.pdfелектронне видання555,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.