Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетруня, Ю. Є.-
dc.contributor.authorПетруня, В. Ю.-
dc.contributor.authorPetrunya, Y. Ye.-
dc.contributor.authorPetrunya, V. Yu.-
dc.date.accessioned2019-02-07T12:18:43Z-
dc.date.available2019-02-07T12:18:43Z-
dc.date.issued2019-02-07-
dc.identifier.citationПетруня Ю. Є., Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управління / Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 115 - 121uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3220-
dc.description.abstractПроведено аналіз зовнішнього середовища діяльності університетів України, насамперед таких факторів, як поведінка споживачів, конкурентні умови та державний вплив. Проаналізовано особливості застосування на ринку послуг вищої освіти таких маркетингових інструментів управління, як товарна, цінова та комунікаційна політика університетівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)-
dc.subjectринок послуг вищої освітиuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectmarket for higher education servicesuk_UA
dc.subjectstate regulationuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleСередовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управлінняuk_UA
dc.title.alternativeThe environment of universities and marketing aspects of managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdfелектронне видання364,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.