Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3216
Title: Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження
Other Titles: Associative differentiation of brands and methods of its research
Authors: Скригун, Н. П.
Капінус, Л. В.
Даценко, І. М.
Skrygun, N. P.
Kapinus, L. V.
Datsenko, I. M.
Keywords: асоціації брендів
диференціація брендів
асоціативна сітка бренду
позиціонування
сенсорні асоціації
brand associations
brand differentiation
associative brand network
positioning
sensory associations
Issue Date: 7-Feb-2019
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Скригун Н. П. Асоціативна диференціація брендів та методи її дослідження / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, І. М. Даценко // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 87 - 93
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
Abstract: Розглянуто теоретичні аспекти асоціативної диференціації брендів. Наведено основні переваги від застосування асоціацій у диференціюванні брендів задля забезпечення ефективної роботи підприємства. Визначено умови, що їх необхідно дотримуватися під час дослідження асоціацій з брендами задля створення карти асоціацій. Узагальнено основні проблеми, що виникають на шляху виявлення та аналізу асоціацій. Надано практичні рекомендації щодо проведення досліджень для виявлення асоціацій з брендами
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3216
ISSN: 2521-666X
Appears in Collections:2018/2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdfелектронне видання311,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.