Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3214
Название: Діагностика ціноутворення нафтопереробного підприємства
Другие названия: Diagnostics price formation of oil refinery enterprise
Авторы: Кучер, С. Ф.
Попова, А. О.
Kucher, S.F.
Popova, A.O.
Ключевые слова: ціноутворення
ціна
підприємство
цінова стратегія
продукція
конкуренція
pricing
price
enterprise
price strategy
products
competition
Дата публикации: 7-фев-2019
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Кучер С. Ф. Діагностика ціноутворення нафтопереробного підприємства / С. Ф. Кучер, А. О. Попова // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 74 - 80
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
Аннотация: У сучасних умовах перед усіма фірмами або організаціями постає завдання призначення ціни на свої товари або послуги. Для того щоб продати свій товар або послугу на ринку, виробник повинен призначити на них ціни, які були би прийнятними для покупців, інакше їх неможливо буде вдало продати на ринку. Тому фірма або організація повинна вибрати правильну стратегію ціноутворення. Ціноутворення на підприємстві є комплексом заходів, спрямованих на формування оптимальної ціни на кожен вид продукції з метою досягнення на цій основі максимального економічного ефекту. Ціноутворення на підприємстві є сукупністю і певною послідовністю робіт, пов'язаних із формуванням ціни на кожен вид продукції. Саме на ТОВ «ТД АГРІНОЛ», який набрав сили на зовнішніх і внутрішніх ринках, як ніколи потрібно вдосконалювати ціноутворення
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3214
ISSN: 2521-666X
Располагается в коллекциях:2018/2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12.pdfелектронне видання338,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.