Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3214
Назва: Діагностика ціноутворення нафтопереробного підприємства
Інші назви: Diagnostics price formation of oil refinery enterprise
Автори: Кучер, С. Ф.
Попова, А. О.
Kucher, S.F.
Popova, A.O.
Ключові слова: ціноутворення
ціна
підприємство
цінова стратегія
продукція
конкуренція
pricing
price
enterprise
price strategy
products
competition
Дата публікації: 7-лют-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Кучер С. Ф. Діагностика ціноутворення нафтопереробного підприємства / С. Ф. Кучер, А. О. Попова // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 74 - 80
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах перед усіма фірмами або організаціями постає завдання призначення ціни на свої товари або послуги. Для того щоб продати свій товар або послугу на ринку, виробник повинен призначити на них ціни, які були би прийнятними для покупців, інакше їх неможливо буде вдало продати на ринку. Тому фірма або організація повинна вибрати правильну стратегію ціноутворення. Ціноутворення на підприємстві є комплексом заходів, спрямованих на формування оптимальної ціни на кожен вид продукції з метою досягнення на цій основі максимального економічного ефекту. Ціноутворення на підприємстві є сукупністю і певною послідовністю робіт, пов'язаних із формуванням ціни на кожен вид продукції. Саме на ТОВ «ТД АГРІНОЛ», який набрав сили на зовнішніх і внутрішніх ринках, як ніколи потрібно вдосконалювати ціноутворення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3214
ISSN: 2521-666X
Розташовується у зібраннях:2018/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdfелектронне видання338,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.