Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучер, С. Ф.-
dc.contributor.authorПопова, А. О.-
dc.contributor.authorKucher, S.F.-
dc.contributor.authorPopova, A.O.-
dc.date.accessioned2019-02-07T08:17:26Z-
dc.date.available2019-02-07T08:17:26Z-
dc.date.issued2019-02-07-
dc.identifier.citationКучер С. Ф. Діагностика ціноутворення нафтопереробного підприємства / С. Ф. Кучер, А. О. Попова // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 74 - 80uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3214-
dc.description.abstractУ сучасних умовах перед усіма фірмами або організаціями постає завдання призначення ціни на свої товари або послуги. Для того щоб продати свій товар або послугу на ринку, виробник повинен призначити на них ціни, які були би прийнятними для покупців, інакше їх неможливо буде вдало продати на ринку. Тому фірма або організація повинна вибрати правильну стратегію ціноутворення. Ціноутворення на підприємстві є комплексом заходів, спрямованих на формування оптимальної ціни на кожен вид продукції з метою досягнення на цій основі максимального економічного ефекту. Ціноутворення на підприємстві є сукупністю і певною послідовністю робіт, пов'язаних із формуванням ціни на кожен вид продукції. Саме на ТОВ «ТД АГРІНОЛ», який набрав сили на зовнішніх і внутрішніх ринках, як ніколи потрібно вдосконалювати ціноутворенняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)-
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectцінова стратегіяuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectprice strategyuk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.titleДіагностика ціноутворення нафтопереробного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeDiagnostics price formation of oil refinery enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdfелектронне видання338,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.