Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2694
Назва: Теоретико-методичні підходи до формування прибутку підприємства і шляхів його збільшення
Інші назви: Theoretical and methodological approaches to the formation of the profits of the enterprise and ways of its increase
Теоретико-методические подходы к формированию прибыли предприятия и путей ее увуличения
Автори: Жадько, К. С.
Котенко, В. С.
Zhadko, K.S.
Kotenko, S.V.
Жадько, К.С.
Котенко, В.С.
Ключові слова: прибуток
планування
рентабельність
збиток
діяльність
profit
loss
profitability
planning
activities
Дата публікації: 3-січ-2018
Видавництво: Товариство з обмеженою відповідальністю "Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Бланк І.А. Основи фінансового менеджменту. – К.: Ніка – Центр, Ельга, 2009. 2. Мец В.О. Аналіз фінансових результатів та фінансового стану підприємства. – К.: «Вища школа», 2005. 3. Мазаракі А.А., Ушакова Н.М. Економіка торговельного підприємства. – К.: Хрещатик, 2009. 4. Соколова Е.О., В’юшкова А., 2015 Збірник наукових праць ДЕТУТ. Серія «Економіка і управління», 2015. Вип. 32. 5. Бланк І.О. Управління торговельним підприємством. – М.: Тандем, 2008. 6. Грещак М.Г., Гребешкова О.М., Коцюба О.С. Внутрішній економічний механізм підприємства: Навч. посібник / За ред. М.Г. Грещака. – К.: КНЕУ, 2006. – 228 с.
Серія/номер: Молодий вчений : наук. журн.;2016. - № 10
Короткий огляд (реферат): Досліджено що прибуток є якісним показником, в його розмірі відображається зміна обсягу товарооборо- ту, доходів підприємства, рівня використання ресурсів, величини витрат обертання. Таким чином, прибуток синтезує в собі всі сторони діяльності підприємства, характеризує ефективність його господарської діяльності в цілому. Визначені основні методи аналізу та планування прибутку підприємств. Слід виділити факторний аналіз зміни рентабельності підприємства, та пошук резервів щодо зростання прибутку
Опис: Жадько К. С. Теоретико-методичні підходи до формування прибутку підприємства і шляхів його збільшення / К. С. Жадько, В. С. Котенко // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 373-376
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2694
ISSN: 2304-5809 (print)
2313-2167 (online)
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.