Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖадько, К. С.-
dc.contributor.authorКотенко, В. С.-
dc.contributor.authorZhadko, K.S.-
dc.contributor.authorKotenko, S.V.-
dc.contributor.authorЖадько, К.С.-
dc.contributor.authorКотенко, В.С.-
dc.date.accessioned2018-01-03T13:41:03Z-
dc.date.available2018-01-03T13:41:03Z-
dc.date.issued2018-01-03-
dc.identifier.citationБланк І.А. Основи фінансового менеджменту. – К.: Ніка – Центр, Ельга, 2009. 2. Мец В.О. Аналіз фінансових результатів та фінансового стану підприємства. – К.: «Вища школа», 2005. 3. Мазаракі А.А., Ушакова Н.М. Економіка торговельного підприємства. – К.: Хрещатик, 2009. 4. Соколова Е.О., В’юшкова А., 2015 Збірник наукових праць ДЕТУТ. Серія «Економіка і управління», 2015. Вип. 32. 5. Бланк І.О. Управління торговельним підприємством. – М.: Тандем, 2008. 6. Грещак М.Г., Гребешкова О.М., Коцюба О.С. Внутрішній економічний механізм підприємства: Навч. посібник / За ред. М.Г. Грещака. – К.: КНЕУ, 2006. – 228 с.uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809 (print)-
dc.identifier.issn2313-2167 (online)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2694-
dc.descriptionЖадько К. С. Теоретико-методичні підходи до формування прибутку підприємства і шляхів його збільшення / К. С. Жадько, В. С. Котенко // Молодий вчений. - 2016. - № 10. - С. 373-376uk_UA
dc.description.abstractДосліджено що прибуток є якісним показником, в його розмірі відображається зміна обсягу товарооборо- ту, доходів підприємства, рівня використання ресурсів, величини витрат обертання. Таким чином, прибуток синтезує в собі всі сторони діяльності підприємства, характеризує ефективність його господарської діяльності в цілому. Визначені основні методи аналізу та планування прибутку підприємств. Слід виділити факторний аналіз зміни рентабельності підприємства, та пошук резервів щодо зростання прибуткуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТовариство з обмеженою відповідальністю "Видавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМолодий вчений : наук. журн.;2016. - № 10-
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectрентабельністьuk_UA
dc.subjectзбитокuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectlossuk_UA
dc.subjectprofitabilityuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectactivitiesuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні підходи до формування прибутку підприємства і шляхів його збільшенняuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological approaches to the formation of the profits of the enterprise and ways of its increaseuk_UA
dc.title.alternativeТеоретико-методические подходы к формированию прибыли предприятия и путей ее увуличенияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.