Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2692
Назва: Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу
Інші назви: The development of Internet marketing in small and medium- sized businesses
Развитие Интернет-маркетинга на предприятиях малого та среднего бизнеса
Автори: Падерін, І. Д.
Романов, О. В.
Титовец, Є. С.
Paderin, I. D.
Titovetc, E. S.
Romanov, O. V.
Падерин, И. Д.
Романов, О. В.
Титовец, Е. С.
Ключові слова: підприємство
маркетинг
малий та середній бізнес
Інтернет-маркетинг
електронна комерція
enterprise
small and medium businesses
marketing
Internet marketing
e-commerce
Дата публікації: 3-січ-2018
Видавництво: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут економіки промисловості Національної академії наук України
Бібліографічний опис: 1. Концепція Загальнодержавної програми ро- звитку малого і середнього підприємництва на 2014- 2024 роки: Розпорядження Кабінет Міністрів Укра- їни від 28 серпня 2013 р. № 641-р [Електронний ре- сурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/641-2013-%D1%80. 2. Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприєм- ництва в Україні: Закон України від 22.03.2012 р. № 4618-VI [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/4618-17. 3. Ви- нарик Л.С. Онлайновый электронный рынок: ста- новление, проблемы: монографія / Л.С. Винарик, А.Н. Щедрин, Н.О. Васильева; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. – Донецк, 2003. – 176 с. 4. Ма- карова М.В. Електронна комерція: посіб. / М.В. Ма- карова. – К. : Академія, 2002. – 272 с. 5. Strauss J. E-marketing / Strauss, Judy and Frost, Raymond. – Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2001. – 519 p. 6. Уилсон Р. Планирование стратегии интернет-ма- ркетинга / Р. Уилсон [пер.с англ. С.А. Зайцев]. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 261 с. 7. Успенский И.В. Интернет-маркетинг: учеб. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.aup.ru/books/m80/. 8. Холмогоров В. Ин- тернет-маркетинг: [краткий курс] / В. Холмогоров. – 2-е изд. – СПб, 2002. – 271 с.
Серія/номер: Економічний вісник Донбасу : наук. журн;2016. - № 1
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернетмаркетингу на підприємстві харчової промисловості.
Опис: Падерін І. Д. Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І. Д. Падерін, О. В. Романов, Є. С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 1. - С. 120-124
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2692
ISSN: 1817-3772
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Падерін І. Д. Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу.pdfелектронне видання225,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.