Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПадерін, І. Д.-
dc.contributor.authorРоманов, О. В.-
dc.contributor.authorТитовец, Є. С.-
dc.contributor.authorPaderin, I. D.-
dc.contributor.authorTitovetc, E. S.-
dc.contributor.authorRomanov, O. V.-
dc.contributor.authorПадерин, И. Д.-
dc.contributor.authorРоманов, О. В.-
dc.contributor.authorТитовец, Е. С.-
dc.date.accessioned2018-01-03T12:54:38Z-
dc.date.available2018-01-03T12:54:38Z-
dc.date.issued2018-01-03-
dc.identifier.citation1. Концепція Загальнодержавної програми ро- звитку малого і середнього підприємництва на 2014- 2024 роки: Розпорядження Кабінет Міністрів Укра- їни від 28 серпня 2013 р. № 641-р [Електронний ре- сурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/641-2013-%D1%80. 2. Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприєм- ництва в Україні: Закон України від 22.03.2012 р. № 4618-VI [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/4618-17. 3. Ви- нарик Л.С. Онлайновый электронный рынок: ста- новление, проблемы: монографія / Л.С. Винарик, А.Н. Щедрин, Н.О. Васильева; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. – Донецк, 2003. – 176 с. 4. Ма- карова М.В. Електронна комерція: посіб. / М.В. Ма- карова. – К. : Академія, 2002. – 272 с. 5. Strauss J. E-marketing / Strauss, Judy and Frost, Raymond. – Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2001. – 519 p. 6. Уилсон Р. Планирование стратегии интернет-ма- ркетинга / Р. Уилсон [пер.с англ. С.А. Зайцев]. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 261 с. 7. Успенский И.В. Интернет-маркетинг: учеб. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.aup.ru/books/m80/. 8. Холмогоров В. Ин- тернет-маркетинг: [краткий курс] / В. Холмогоров. – 2-е изд. – СПб, 2002. – 271 с.uk_UA
dc.identifier.issn1817-3772-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2692-
dc.descriptionПадерін І. Д. Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу / І. Д. Падерін, О. В. Романов, Є. С. Титовец // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 1. - С. 120-124uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та узагальнено досвід Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу регіонів України. Визначено термінологію, методи та засоби Інтернет-маркетингу. Проведено дослідження сучасних інструментів Інтернет-маркетингу у розвитку електронної комерції на підприємствах. Розглянуто використання Інтернетмаркетингу на підприємстві харчової промисловості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛуганський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут економіки промисловості Національної академії наук Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічний вісник Донбасу : наук. журн;2016. - № 1-
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмалий та середній бізнесuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectsmall and medium businessesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectInternet marketinguk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.titleРозвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeThe development of Internet marketing in small and medium- sized businessesuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие Интернет-маркетинга на предприятиях малого та среднего бизнесаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Падерін І. Д. Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу.pdfелектронне видання225,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.