Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2583
Назва: Стереотип як засіб формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти
Інші назви: Stereotype as a Means of Communicative Competence Formation in the Multilingual Education System
Автори: Варех, Н. В.
Varekh, N.
Ключові слова: стереотип
концепт
комунікація
мультилінгвальна освіта
комунікаційна компетенція
stereotype
communication
communicative competence
multilingual education
concept
Дата публікації: 4-сер-2017
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: . Баксанский О. Е. Репрезентирование рельности: когнитивный подход / О. Е. Баксанский, Е. Н. Кучер. – Москва : Альтекс, 2001. – 139 с. 2. Годзь Н. Б. Культурні стереотипи в українській народній казці : автореф. дис. … канд. філос. наук : 09.00.04 /Н. Б. Годзь ; Харк. нац. ун-т ім. Н. Кара- зіна. – Харків, 2004. – 19 с. 3. Маругина Н. И. Концепт природа в русской и английской языковых картинах мира / Н. И. Маругина, Д. А. Ламинская // Язык и культура. – 2010. – № 2 (10). –С. 36–45. 4. Маслова В. А. Когнитивная лингвистика : учеб. пособ. / В. А. Маслова. – 2-е изд. – Минск : ТетраСистемс, 2005. – 256 c. 5. Пономарів О. Стереотипи минулого в життіі на сторінках преси / О. Пономарів // Нові тенденції розвитку ЗМІ в посттоталітарний період. – Київ, 1999. – С. 72–74. 6. Korensky J. Metoda analyzy komunikacniho procesu / J. Korensky, J. Hoffmannova, О. Mullerova // Nase rec. – 1987. Rocnik 70, cerven. – S. 57–69.
Серія/номер: Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації : наук.-вироб. журн.;2014. - № 4.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вивченню ролі й місця стереотипу як засобу формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти. Ефективність стереотипів у процесах міжкультурної комунікації зумовлена їх дискурсивною природою, поєднанням у цих стабілізованих мовних конструкціях лінгвістичних та екстралінгвістичних чинників. Мовно-ментальна природа стереотипів уможливлює їх застосування в системі мультилінгвальної освіти. Оволодіння базовими етнокультурними стереотипами є однією з важливих складових комунікаційної компетенції. До репрезентації процесу стереотипотворення в розвідці застосовано концептуальний підхід. Стереотипи подано як сполуки концептів з етнічно маркованими смислообразами
Опис: Варех Н. В. Стереотип як засіб формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти / Н. В. Варех //Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 9-12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2583
ISSN: 2219-8741
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Варех5.docелектронне видання60,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.