Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2583
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВарех, Н. В.-
dc.contributor.authorVarekh, N.-
dc.date.accessioned2017-08-04T11:09:44Z-
dc.date.available2017-08-04T11:09:44Z-
dc.date.issued2017-08-04-
dc.identifier.citation. Баксанский О. Е. Репрезентирование рельности: когнитивный подход / О. Е. Баксанский, Е. Н. Кучер. – Москва : Альтекс, 2001. – 139 с. 2. Годзь Н. Б. Культурні стереотипи в українській народній казці : автореф. дис. … канд. філос. наук : 09.00.04 /Н. Б. Годзь ; Харк. нац. ун-т ім. Н. Кара- зіна. – Харків, 2004. – 19 с. 3. Маругина Н. И. Концепт природа в русской и английской языковых картинах мира / Н. И. Маругина, Д. А. Ламинская // Язык и культура. – 2010. – № 2 (10). –С. 36–45. 4. Маслова В. А. Когнитивная лингвистика : учеб. пособ. / В. А. Маслова. – 2-е изд. – Минск : ТетраСистемс, 2005. – 256 c. 5. Пономарів О. Стереотипи минулого в життіі на сторінках преси / О. Пономарів // Нові тенденції розвитку ЗМІ в посттоталітарний період. – Київ, 1999. – С. 72–74. 6. Korensky J. Metoda analyzy komunikacniho procesu / J. Korensky, J. Hoffmannova, О. Mullerova // Nase rec. – 1987. Rocnik 70, cerven. – S. 57–69.uk_UA
dc.identifier.issn2219-8741-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2583-
dc.descriptionВарех Н. В. Стереотип як засіб формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти / Н. В. Варех //Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 9-12.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню ролі й місця стереотипу як засобу формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти. Ефективність стереотипів у процесах міжкультурної комунікації зумовлена їх дискурсивною природою, поєднанням у цих стабілізованих мовних конструкціях лінгвістичних та екстралінгвістичних чинників. Мовно-ментальна природа стереотипів уможливлює їх застосування в системі мультилінгвальної освіти. Оволодіння базовими етнокультурними стереотипами є однією з важливих складових комунікаційної компетенції. До репрезентації процесу стереотипотворення в розвідці застосовано концептуальний підхід. Стереотипи подано як сполуки концептів з етнічно маркованими смислообразамиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesДержава та регіони. Серія : Соціальні комунікації : наук.-вироб. журн.;2014. - № 4.-
dc.subjectстереотипuk_UA
dc.subjectконцептuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмультилінгвальна освітаuk_UA
dc.subjectкомунікаційна компетенціяuk_UA
dc.subjectstereotypeuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.subjectmultilingual educationuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.titleСтереотип як засіб формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освітиuk_UA
dc.title.alternativeStereotype as a Means of Communicative Competence Formation in the Multilingual Education Systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Варех5.docелектронне видання60,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.