Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорока, К.О.-
dc.date.accessioned2016-11-22T11:07:12Z-
dc.date.available2016-11-22T11:07:12Z-
dc.date.issued2016-11-22-
dc.identifier.citation1. Росситер Дж. Р., Перси И. Реклама и продвижение товаров: пер. с англ. (Под ред. Л.А. Волковой). – СПб: Питер, 2001. – 656 с. 2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2002. – 712 с. 3. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ.: – М: «Бизнес-книга», «ИМА-Кросс Плюс», 2004. – 702 с. 4. Омельчук О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в авто- салонах // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 1. – С. 17-20. 5. Омельчук О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати мо- ніторингу Marketing LAB // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 3. – С. 67-68. 6. О`Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Пер. с англ. под. ред. Д.О. Ямпольской. – СПб: Питер, 2001. – 864 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1668-
dc.description.abstractРозкрито поняття сервісу, його види та значення, методи оцінки сервісного обслуговування. Автором досліджено сервісне обслуговування в роздрібних мережах одягу м. Дніпропетровська у квітні-травні 2008 р. за допомогою методу оцінки сервісу – «таємний покупець».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровська державна фінансова академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ДДФА: Економічні науки;2009/1-
dc.subjectтовар з підкріпленнямuk_UA
dc.subjectсервісuk_UA
dc.subjectвиди сервісуuk_UA
dc.subject«таємний покупець»uk_UA
dc.subjectпродавець-консультантuk_UA
dc.subjectанкетаuk_UA
dc.subjectaugmented productuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjecttypes of serviceuk_UA
dc.subjectmystery shopperuk_UA
dc.subjectshop assistantuk_UA
dc.subjectquestionnaireuk_UA
dc.titleСервісне обслуговування в роздрібних мережах Дніпропетровськаuk_UA
dc.title.alternativeCustomer service in the retail trade system of Dnipropetrovskuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2009/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3. Soroka.pdfелектронне видання486,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.