Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/1559
Title: Концепція корпоративної соціальної відповіданості бізнесу та її становлення в українському підприємницькому середовищі
Other Titles: The concept of corporate social responsibility and its formation in the Ukrainian business environment
Authors: Баранник, Л. Б.
Вознюк, О. В.
Keywords: корпоративна соціальна відповідальність
бізнес
соціальне партнерство
соціальний захист населення
корпоративна стійкість
соціальний пакет
соціальні інвестиції
corporate social responsibility
business
social partnership
social protection of population
corporate strength
social package
social investment
Issue Date: 10-Nov-2016
Publisher: Дніпропетровська державна фінансова академія
Citation: 1. Баранник Л. Соціальна відповідальність бізнесу // Становлення і розвиток малого бі-знесу в регіоні: Колективна монографія / За загальною редакцією академіка АЕНУ Н.І.Редіної. – Дніпропетровськ: ДДФА, 2008. – С. 483-496. 2. Баюра Д. Корпоративна соціальна відповідальність у системі корпоративного управління // Україна: аспекти праці. – 2009. - № 1. – С. 21-25. 3. Бутко М., Мурашко М. Генезис соціальної відповідальності бізнесу та її становлення в Україні // Фінанси України. – 2008. - № 8. – С. 74-84. 4. Галиц Г. Социальная ответственность бизнеса – это не только благотворительные акции и спонсорство // Бизнес. - № 6. – 05.02.07. 5. Живко З.Б. Соціальна відповідальність учасників бізнесової діяльності: принципи, проблеми, перспективи / З.В.Живко // Проблеми науки. – 2009. – С.44-49. 6. Офіційний сайт Національного інституту стратегічних досліджень. - Режим доступу: http://www.niss.gov.ua 7. Шавкун І.Г. Проблеми КСВ топ-менеджменту: методологічний аспект // Грані. - 2008. - № 6. – С. 57-60. 8. Шаповал В.М. Інституціональна підтримка соціально відповідальної діяльності // Вісник Академії митної служби України. – 2008. – № 4 (40). – С. 92 – 98. 9. Що таке Глобальний договір. – Режим доступу: http://www.globalcompact.org.ua/ ua/how2joint/participants?page=5 10. Bowen H.R. Social Responsibilities of the Businessman. N.Y., Harper& Row, 1953. 11. Carroll A.B. Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. “Business and Society”. № 38(3), 1999, p. 268-295. 12. Marrewijk M. Van. Concepts and Definitions of CSR and Corporate Sustainability: between Agency and Communion. “Journal of Business Ethics”. Vol. 44, №2-3, 2003, p.95-105. 13. Steurer R., Langer M., Konrad A., Martinnuzzi A. Corporations, Stakeholders and Sustainable Development: A Theoretical Exploration of Business Society Relations. “Journal of Business Ethics”. Vol.61, № 3, 2005, p. 263-281. 14. Windsor D. The Future of Corporate social responsibility. “The International Journal of Organizational Analysis” Vol. 9, № 3, 2001, p. 225-256.
Series/Report no.: Вісник ДДФА: Економічні науки;2010/1
Abstract: Розглядається становлення корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні як нового елементу суспільних відносин та прояву соціального партнерства
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1559
Appears in Collections:2010/1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 Баранник Вознюк.docелектронне видання119,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.