Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаранник, Л. Б.-
dc.contributor.authorВознюк, О. В.-
dc.date.accessioned2016-11-10T07:31:35Z-
dc.date.available2016-11-10T07:31:35Z-
dc.date.issued2016-11-10-
dc.identifier.citation1. Баранник Л. Соціальна відповідальність бізнесу // Становлення і розвиток малого бі-знесу в регіоні: Колективна монографія / За загальною редакцією академіка АЕНУ Н.І.Редіної. – Дніпропетровськ: ДДФА, 2008. – С. 483-496. 2. Баюра Д. Корпоративна соціальна відповідальність у системі корпоративного управління // Україна: аспекти праці. – 2009. - № 1. – С. 21-25. 3. Бутко М., Мурашко М. Генезис соціальної відповідальності бізнесу та її становлення в Україні // Фінанси України. – 2008. - № 8. – С. 74-84. 4. Галиц Г. Социальная ответственность бизнеса – это не только благотворительные акции и спонсорство // Бизнес. - № 6. – 05.02.07. 5. Живко З.Б. Соціальна відповідальність учасників бізнесової діяльності: принципи, проблеми, перспективи / З.В.Живко // Проблеми науки. – 2009. – С.44-49. 6. Офіційний сайт Національного інституту стратегічних досліджень. - Режим доступу: http://www.niss.gov.ua 7. Шавкун І.Г. Проблеми КСВ топ-менеджменту: методологічний аспект // Грані. - 2008. - № 6. – С. 57-60. 8. Шаповал В.М. Інституціональна підтримка соціально відповідальної діяльності // Вісник Академії митної служби України. – 2008. – № 4 (40). – С. 92 – 98. 9. Що таке Глобальний договір. – Режим доступу: http://www.globalcompact.org.ua/ ua/how2joint/participants?page=5 10. Bowen H.R. Social Responsibilities of the Businessman. N.Y., Harper& Row, 1953. 11. Carroll A.B. Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. “Business and Society”. № 38(3), 1999, p. 268-295. 12. Marrewijk M. Van. Concepts and Definitions of CSR and Corporate Sustainability: between Agency and Communion. “Journal of Business Ethics”. Vol. 44, №2-3, 2003, p.95-105. 13. Steurer R., Langer M., Konrad A., Martinnuzzi A. Corporations, Stakeholders and Sustainable Development: A Theoretical Exploration of Business Society Relations. “Journal of Business Ethics”. Vol.61, № 3, 2005, p. 263-281. 14. Windsor D. The Future of Corporate social responsibility. “The International Journal of Organizational Analysis” Vol. 9, № 3, 2001, p. 225-256.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1559-
dc.description.abstractРозглядається становлення корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні як нового елементу суспільних відносин та прояву соціального партнерстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровська державна фінансова академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ДДФА: Економічні науки;2010/1-
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectсоціальне партнерствоuk_UA
dc.subjectсоціальний захист населенняuk_UA
dc.subjectкорпоративна стійкістьuk_UA
dc.subjectсоціальний пакетuk_UA
dc.subjectсоціальні інвестиціїuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectsocial partnershipuk_UA
dc.subjectsocial protection of populationuk_UA
dc.subjectcorporate strengthuk_UA
dc.subjectsocial packageuk_UA
dc.subjectsocial investmentuk_UA
dc.titleКонцепція корпоративної соціальної відповіданості бізнесу та її становлення в українському підприємницькому середовищіuk_UA
dc.title.alternativeThe concept of corporate social responsibility and its formation in the Ukrainian business environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2010/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Баранник Вознюк.docелектронне видання119,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.