Короткий опис (реферат):
У статті здійснено ґрунтовний аналіз концепцій самоменеджменту та таймменеджменту як ключових інструментів формування ефективної поведінки особистості в умовах динамічного соціально-економічного середовища. Визначено основні компоненти самоменеджменту, зокрема здатність до самоорганізації, самоконтролю, постановки
цілей, прийняття рішень та мотивації. Обґрунтовано значення управління часом як необхідної складової результативної професійної діяльності та гармонійного особистісного розвитку. Розглянуто сучасні підходи до навчання навичкам
тайм-менеджменту, зокрема методики планування, розстановки пріоритетів, делегування повноважень, управління
стресом і уникнення прокрастинації. Зроблено акцент на необхідності формування цих компетентностей в системі
освіти та корпоративного навчання з метою підвищення конкурентоспроможності фахівців на ринку праці. Матеріали статті можуть бути корисними для викладачів, студентів, керівників, HR-фахівців і всіх, хто прагне до особистісного вдосконалення та ефективного управління власними ресурсами.