Репозитарiй DSpace

Розвиток інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу в умовах діджиталізації бізнес середовища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радзіховська, Ю. М.
dc.date.accessioned 2025-08-29T05:48:18Z
dc.date.available 2025-08-29T05:48:18Z
dc.date.issued 2025-08-29
dc.identifier.citation Радзіховська Ю. М. Розвиток інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу в умовах діджиталізації бізнес середовища. Науковий погляд: економіка та управління. 2025. №2(90). С. 157-164. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8199
dc.description.abstract В умовах зміни правил ведення бізнесу, формування віртуальної реальності для е-комерції, маркетологам слід дбати про набуття практичних компетенцій в частинні застосунку цифрового маркетингу і розширення можливостей для бізнесу. В статті обґрунтовано, що досягти прогресивного розвитку в е-комерції та розширенні віртуального ринку споживачів можна з допомогою прогресивних методів інтернет-маркетингу, виваженого рекламного менеджменту і прийнятих маркетингових рішень. Доведено, що наявна цифрова трансформація бізнесу закладає базис для майбут- нього розвитку цифрового маркетингу на засадах інноваційності. Науковець стоїть на позиції того, що розвиток інтернет-маркетингу для ведення віртуального бізнесу і цифрового підприємництва відіграє одну з головних ролей, адже дозволяє знаходити споживача, утримувати його з допомогою різного роду акцій, чим позитивно впливати на формування прибутків компаній. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject маркетингові рішення uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject е-бізнес uk_UA
dc.subject цифрове підприємництво uk_UA
dc.subject обґрунтування uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject продавець uk_UA
dc.subject рекламний менеджмент uk_UA
dc.title Розвиток інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу в умовах діджиталізації бізнес середовища uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2025/2(90)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу