Короткий опис (реферат):
В умовах зміни правил ведення бізнесу, формування віртуальної реальності для е-комерції, маркетологам слід дбати
про набуття практичних компетенцій в частинні застосунку цифрового маркетингу і розширення можливостей для
бізнесу. В статті обґрунтовано, що досягти прогресивного розвитку в е-комерції та розширенні віртуального ринку
споживачів можна з допомогою прогресивних методів інтернет-маркетингу, виваженого рекламного менеджменту
і прийнятих маркетингових рішень. Доведено, що наявна цифрова трансформація бізнесу закладає базис для майбут-
нього розвитку цифрового маркетингу на засадах інноваційності. Науковець стоїть на позиції того, що розвиток
інтернет-маркетингу для ведення віртуального бізнесу і цифрового підприємництва відіграє одну з головних ролей,
адже дозволяє знаходити споживача, утримувати його з допомогою різного роду акцій, чим позитивно впливати на
формування прибутків компаній.