DSpace Repository

Використання соціальних мереж у залученні аудиторії до театральних проєктів

Show simple item record

dc.contributor.author Григорчак, О. В.
dc.date.accessioned 2025-08-05T11:32:35Z
dc.date.available 2025-08-05T11:32:35Z
dc.date.issued 2025-08-05
dc.identifier.citation Григорчак О. В. Використання соціальних мереж у залученні аудиторії до театральних проєктів : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 53 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8068
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи: створення Instagram-проєкту, спрямованого на популяризацію театрального мистецтва, з відповідним його обґрунтуванням у пояснювальній записці. Актуальність і новизна інформаційного продукту: зумовлена необхідністю адаптації театрального мистецтва до умов цифрової епохи. Сучасні користувачі, особливо молодь, усе частіше отримують інформацію саме через соціальні мережі, тому культурним інституціям варто шукати нові шляхи комунікації з публікою. Особливо перспективним є використання Instagram як платформи для візуального та емоційного залучення аудиторії до театрального життя. Новизна проєкту - основна відмінність представленого Instagram-проєкту полягає в поєднанні театрального контенту з сучасними форматами цифрової комунікації, орієнтацією на залучення молодіжної аудиторії, а також у застосуванні креативних підходів до візуального оформлення й інтерпретації сценічного матеріалу в соціальній мережі. Зміст інформаційного продукту: Назва творчого проєкту: «Театр у смартфоні: Instagram як простір для популяризації сценічного мистецтва». Інформаційний продукт опубліковано у тестовому режимі на Instagram- сторінці проєкту @theatre.dp.md у період з 20.05.2025 до 25.05.2025. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject зв’язки з громадськістю uk_UA
dc.subject Instagram-контент uk_UA
dc.subject театр uk_UA
dc.subject цифрова комунікація uk_UA
dc.subject культурна популяризація uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject аудиторна взаємодія uk_UA
dc.title Використання соціальних мереж у залученні аудиторії до театральних проєктів uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account