dc.contributor.author |
Москаленко, Є. А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-05T10:22:33Z |
|
dc.date.available |
2025-08-05T10:22:33Z |
|
dc.date.issued |
2025-08-05 |
|
dc.identifier.citation |
Москаленко Є. А. Використання соціальної мережі як платформи для реалізації інформаційної акції : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 47 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8058 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей використання соціальної мережі Instagram як платформи для реалізації медіапроєкту, а також створення на основі результатів цих досліджень інформаційного продукту – бізнес-сторінки з оренди одягу «Rentino».
Актуальність і новизна інформаційного продукту: полягає у використанні функцій та можливостей соціальної мережі Instagram для презентації бренду «Rentino» у формі повноцінного медіапроєкту, що містить журналістські елементи: сторітелінг, інформаційно-аналітичний контент, елементи фоторепортажів і дописів.
Зміст інформаційного продукту: інформаційний продукт створений у межах кваліфікаційної роботи, представлений у вигляді бізнес-сторінки на платформі Instagram, яка виступає як нішевий медіапроєкт, присвячений темі оренди одягу для фотосесій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
журналістика |
uk_UA |
dc.subject |
медіа контент |
uk_UA |
dc.subject |
медіа проєкт |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові медіа |
uk_UA |
dc.subject |
сторітейлінг |
uk_UA |
dc.subject |
Instagram |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес-сторінка |
uk_UA |
dc.title |
Використання соціальної мережі як платформи для реалізації інформаційної акції |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |