dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: створення інформаційного продукту у
формі сторітелінгу, що розкриває ставлення громадян України до
дотримання етичних стандартів масмедіа під час російсько- української
війни.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: війна змінила
умови роботи журналістів: зросли етичні виклики, посилився тиск на
психічний стан і когнітивні здібності, окремі журналістські стандарти були
переосмислені. Виникла потреба в контенті, що поєднує правдиве
висвітлення, емпатію та професійну етику.
Зміст інформаційного продукту: три сторітелінги “Герой свого фронту
: історія сапера Дениса “Чорного”, “Як підтримати тих, хто втратив : історія Аліни
Федаш”, “ Партизан із Маріуполя: історія Андрія Кожушини”.
Інформаційний продукт опубліковано: газета «Нові рубежі» (№6,
14.02.2025; №10 14.02.2025), сайт Дніпропетровської обласної організації
НСЖУ (03.02.2025; 06.02.2025; 12.02.2025), сайт “Наше місто” (14.02.2025;
24.02.2025), газета “Подільська зоря” (№21, 22.05.2025) |
uk_UA |