dc.contributor.author |
Постнікова, Д. М. |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-04T10:20:23Z |
|
dc.date.available |
2025-08-04T10:20:23Z |
|
dc.date.issued |
2025-08-04 |
|
dc.identifier.citation |
Постнікова Д. М. Просування волонтерських ініціатив через соціальну рекламу : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 46 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8052 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: створення циклу рекламних продуктів соціальної спрямованості.
Актуальність інформаційного продукту зумовлена потребою залучення ширшої європейської аудиторії до волонтерських ініціатив. На жаль, значна частина людей у Європі досі не повною мірою усвідомлює важливість підтримки України — через брак інформації або недооцінку ситуації. Саме тому сьогодні надзвичайно важливо зосередитися на двох ключових напрямах: підтримка ЗСУ та допомога постраждалим від війни. Новизна інформаційного продукту полягає в його орієнтації на європейську аудиторію з урахуванням її культурних та комунікаційних особливостей, що сприяє ефективнішому поширенню інформації про війну в Україні та посиленню підтримки з боку європейської спільноти.
Зміст інформаційного продукту: цикл рекламних продуктів соціальної спрямованості. Розробка візуального ряду для соціальних мереж волонтерської ініціативи.
Інформаційний продукт опубліковано: в соціальних мережах проекту, а саме Instagram Facebook. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна реклама |
uk_UA |
dc.subject |
волонтерська ініціатива |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
контент |
uk_UA |
dc.subject |
візуал |
uk_UA |
dc.subject |
«FreedomNets» |
uk_UA |
dc.title |
Просування волонтерських ініціатив через соціальну рекламу |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |