Репозитарiй DSpace

Природоохоронна проблематика в соціальній рекламі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войтюшенко, К. Д.
dc.date.accessioned 2025-08-04T07:41:52Z
dc.date.available 2025-08-04T07:41:52Z
dc.date.issued 2025-08-04
dc.identifier.citation Войтюшенко К. Д. Природоохоронна проблематика в соціальній рекламі : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 55 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8028
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи: аналіз природоохоронної проблематики в соціальній рекламі та розробка ефективного комунікаційного проєкту для популяризації екологічних цінностей. Актуальність і новизна інформаційного продукту: соціальна реклама є важливим інструментом формування екологічної культури в суспільстві. У зв’язку з екологічною кризою в Україні та глобальними змінами клімату, потреба у свідомій поведінці населення зростає. Проєкт «GreenStep» використовує сучасні цифрові комунікації для підвищення рівня екологічної освіти та мотивації до дій. Зміст інформаційного продукту: серія соціальної реклами “GreenStep” у мережі Instagram, що включає текстовий, візуальний та аудіовізуальний продукт, спрямований на формування екологічного способу життя. Інформаційний продукт опубліковано в соціальній мережі Instagram. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject екологія uk_UA
dc.subject медіапростір uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject екологічна культура uk_UA
dc.subject цифрові комунікації uk_UA
dc.subject соціальний вплив uk_UA
dc.title Природоохоронна проблематика в соціальній рекламі uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу