dc.contributor.author |
Войтюшенко, К. Д. |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-04T07:41:52Z |
|
dc.date.available |
2025-08-04T07:41:52Z |
|
dc.date.issued |
2025-08-04 |
|
dc.identifier.citation |
Войтюшенко К. Д. Природоохоронна проблематика в соціальній рекламі : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 55 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8028 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз природоохоронної проблематики в
соціальній рекламі та розробка ефективного комунікаційного проєкту для
популяризації екологічних цінностей.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: соціальна реклама є
важливим інструментом формування екологічної культури в суспільстві. У
зв’язку з екологічною кризою в Україні та глобальними змінами клімату, потреба
у свідомій поведінці населення зростає. Проєкт «GreenStep» використовує
сучасні цифрові комунікації для підвищення рівня екологічної освіти та
мотивації до дій.
Зміст інформаційного продукту: серія соціальної реклами “GreenStep” у
мережі Instagram, що включає текстовий, візуальний та аудіовізуальний продукт,
спрямований на формування екологічного способу життя.
Інформаційний продукт опубліковано в соціальній мережі Instagram. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна реклама |
uk_UA |
dc.subject |
екологія |
uk_UA |
dc.subject |
медіапростір |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
екологічна культура |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний вплив |
uk_UA |
dc.title |
Природоохоронна проблематика в соціальній рекламі |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |