Репозитарiй DSpace

Управління маркетинговою діяльністю підприємства: підвищення ефективності та перспективи розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бокк, А. А.
dc.date.accessioned 2025-07-28T08:15:58Z
dc.date.available 2025-07-28T08:15:58Z
dc.date.issued 2025-07-28
dc.identifier.citation Бокк А. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: підвищення ефективності та перспективи розвитку : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 60 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7968
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних, методичних та практичних аспектів управління маркетинговою діяльністю банку на прикладі АТ КБ «УкрСиббанк». Досягнення мети передбачає виконання таких завдань: розглянути сутність і функції банківського маркетингу та маркетингової стратегії; визначити особливості маркетингових досліджень на ринку банківських послуг; дослідити стан маркетингової діяльності АТ «УкрСиббанк»; провести SWOT-аналіз банку; розробити шляхи удосконалення маркетингової стратегії банку в умовах сучасного ринку. Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової політики в АТ «УкрСиббанк». Предметом дослідження виступають теоретичні та методичні підходи до вдосконалення маркетингової діяльності банку. Дослідження базується на статистичних даних, нормативно-правовій базі, аналітичних матеріалах та звітності АТ КБ «УкрСиббанк». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject банківський маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject УкрСиббанк uk_UA
dc.subject сегментація uk_UA
dc.subject SWOT-аналіз uk_UA
dc.title Управління маркетинговою діяльністю підприємства: підвищення ефективності та перспективи розвитку uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу