Короткий опис (реферат):
Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних, методичних
та практичних аспектів управління маркетинговою діяльністю банку на
прикладі АТ КБ «УкрСиббанк».
Досягнення мети передбачає виконання таких завдань: розглянути
сутність і функції банківського маркетингу та маркетингової стратегії;
визначити особливості маркетингових досліджень на ринку банківських
послуг; дослідити стан маркетингової діяльності АТ «УкрСиббанк»; провести
SWOT-аналіз банку; розробити шляхи удосконалення маркетингової стратегії
банку в умовах сучасного ринку.
Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової політики в
АТ «УкрСиббанк». Предметом дослідження виступають теоретичні та
методичні підходи до вдосконалення маркетингової діяльності банку.
Дослідження базується на статистичних даних, нормативно-правовій
базі, аналітичних матеріалах та звітності АТ КБ «УкрСиббанк».