dc.contributor.author |
Бокк, А. А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-28T08:15:58Z |
|
dc.date.available |
2025-07-28T08:15:58Z |
|
dc.date.issued |
2025-07-28 |
|
dc.identifier.citation |
Бокк А. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: підвищення ефективності та перспективи розвитку : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 60 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7968 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних, методичних
та практичних аспектів управління маркетинговою діяльністю банку на
прикладі АТ КБ «УкрСиббанк».
Досягнення мети передбачає виконання таких завдань: розглянути
сутність і функції банківського маркетингу та маркетингової стратегії;
визначити особливості маркетингових досліджень на ринку банківських
послуг; дослідити стан маркетингової діяльності АТ «УкрСиббанк»; провести
SWOT-аналіз банку; розробити шляхи удосконалення маркетингової стратегії
банку в умовах сучасного ринку.
Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової політики в
АТ «УкрСиббанк». Предметом дослідження виступають теоретичні та
методичні підходи до вдосконалення маркетингової діяльності банку.
Дослідження базується на статистичних даних, нормативно-правовій
базі, аналітичних матеріалах та звітності АТ КБ «УкрСиббанк». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
банківський маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
УкрСиббанк |
uk_UA |
dc.subject |
сегментація |
uk_UA |
dc.subject |
SWOT-аналіз |
uk_UA |
dc.title |
Управління маркетинговою діяльністю підприємства: підвищення ефективності та перспективи розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |