dc.contributor.author |
Черник, К. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-28T07:26:07Z |
|
dc.date.available |
2025-07-28T07:26:07Z |
|
dc.date.issued |
2025-07-28 |
|
dc.identifier.citation |
Черник К. Р. Аналіз комунікаційної системи організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 57 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7963 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних положень та
розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної
системи в організації.
Досягнення мети передбачає вирішення наступних завдань: розгляд
сутності поняття «комунікаційна система»; дослідження етапів і складових
комунікаційного процесу; визначення особливостей управління
комунікаційними процесами; аналіз фінансових показників і комунікаційної
системи ТОВ «Нова Пошта»; оцінка її впливу на імідж та репутацію
компанії; формування рекомендацій щодо вдосконалення комунікаційної
системи.
Об'єктом дослідження є процес управління організаціями у контексті
комунікаційної взаємодії на рівні внутрішнього і зовнішнього середовища.
Предметом дослідження – комунікаційна система ТОВ «Нова Пошта».
Методологічну основу дослідження склали наукові публікації, звіти
підприємства, а також відкриті джерела, зокрема офіційний сайт компанії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційна система |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційний процес |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
ТОВ «Нова Пошта» |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз комунікаційної системи організації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |