Abstract:
Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних положень та
розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної
системи в організації.
Досягнення мети передбачає вирішення наступних завдань: розгляд
сутності поняття «комунікаційна система»; дослідження етапів і складових
комунікаційного процесу; визначення особливостей управління
комунікаційними процесами; аналіз фінансових показників і комунікаційної
системи ТОВ «Нова Пошта»; оцінка її впливу на імідж та репутацію
компанії; формування рекомендацій щодо вдосконалення комунікаційної
системи.
Об'єктом дослідження є процес управління організаціями у контексті
комунікаційної взаємодії на рівні внутрішнього і зовнішнього середовища.
Предметом дослідження – комунікаційна система ТОВ «Нова Пошта».
Методологічну основу дослідження склали наукові публікації, звіти
підприємства, а також відкриті джерела, зокрема офіційний сайт компанії.