dc.contributor.author |
Гасинець, О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-28T06:40:00Z |
|
dc.date.available |
2025-07-28T06:40:00Z |
|
dc.date.issued |
2025-07-28 |
|
dc.identifier.citation |
Гасинець О. П. Управління SMM маркетингом в комерційній організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 58 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7957 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне та практичне вивчення
особливостей управління SMM-діяльністю на базі ТОВ «СОЛМАР», виявлення
певних недосконалостей в цій сфері та знаходження ефективних способів їх
подолання.
Для досягнення мети в межах даної кваліфікаційної роботи передбачено
вирішити такі завдання: систематизувати основні показники ефективності SMM-
кампаній у fashion-секторі та визначити підходи до їх оцінювання; оцінити
фінансово-господарську динаміку розвитку ТОВ «СОЛМАР» за останні роки;
здійснити комплексне дослідження кількісних і якісних показників SMM-
діяльності ТОВ «СОЛМАР»; провести порівняльний аналіз SMM-показників
ТОВ «СОЛМАР» з основними конкурентами на ринку; виявити основні
проблеми в системі SMM-маркетингу ТОВ «СОЛМАР» і запропонувати напрями
її вдосконалення.
Об’єктом дослідження виступає українська компанія з продажу одягу: ТОВ
«СОЛМАР». Предметом – сукупність управлінських рішень, моделей і методів,
які застосовуються у сфері просування одягу через соціальні мережі на базі ТОВ
«СОЛМАР». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
SMM-діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
SMM-кампанії |
uk_UA |
dc.subject |
fashion-сектор |
uk_UA |
dc.subject |
SMM-показник |
uk_UA |
dc.subject |
просування одягу |
uk_UA |
dc.title |
Управління SMM маркетингом в комерційній організації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |