Короткий опис (реферат):
Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне та практичне вивчення
особливостей управління SMM-діяльністю на базі ТОВ «СОЛМАР», виявлення
певних недосконалостей в цій сфері та знаходження ефективних способів їх
подолання.
Для досягнення мети в межах даної кваліфікаційної роботи передбачено
вирішити такі завдання: систематизувати основні показники ефективності SMM-
кампаній у fashion-секторі та визначити підходи до їх оцінювання; оцінити
фінансово-господарську динаміку розвитку ТОВ «СОЛМАР» за останні роки;
здійснити комплексне дослідження кількісних і якісних показників SMM-
діяльності ТОВ «СОЛМАР»; провести порівняльний аналіз SMM-показників
ТОВ «СОЛМАР» з основними конкурентами на ринку; виявити основні
проблеми в системі SMM-маркетингу ТОВ «СОЛМАР» і запропонувати напрями
її вдосконалення.
Об’єктом дослідження виступає українська компанія з продажу одягу: ТОВ
«СОЛМАР». Предметом – сукупність управлінських рішень, моделей і методів,
які застосовуються у сфері просування одягу через соціальні мережі на базі ТОВ
«СОЛМАР».