dc.contributor.author |
Керб, С. І. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-25T10:33:21Z |
|
dc.date.available |
2025-07-25T10:33:21Z |
|
dc.date.issued |
2025-07-25 |
|
dc.identifier.citation |
Керб С. І. Аналіз організації зовнішнього комунікаційного процесу та визначення його впливу на діяльність організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 58 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7953 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є аналіз організації зовнішнього
комунікаційного процесу в сучасних організаціях, оцінка його впливу на
ефективність їх функціонування та розробка стратегічних напрямів
удосконалення комунікаційної політики.
Для досягнення мети роботи нами було поставлено наступні завдання
дослідження: розкрити сутність комунікацій як категорії менеджменту та
класифікувати їх за релевантними ознаками; визначити структурні особливості
зовнішнього комунікаційного процесу та його ключові інструменти;
проаналізувати специфіку побудови зовнішніх комунікацій у закладах вищої
освіти; оцінити організаційну структуру УМСФ у контексті здатності
реалізовувати ефективну зовнішню комунікацію; дослідити зв’язок між
зовнішньо-комунікаційною активністю та динамікою основних показників
діяльності університету; розробити стратегію зовнішніх комунікацій УМСФ та
запропонувати зміни в організаційні структурі для її реалізації.
Об'єкт дослідження — зовнішні комунікації в системі управління
організаціями. Предмет дослідження — управлінський механізм організації
зовнішнього комунікаційного процесу в закладі вищої освіти.
Дослідження проводилося на прикладі Університету митної справи та
фінансів, де було пройдено переддипломну практику. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
зовнішні комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія комунікацій |
uk_UA |
dc.subject |
університетський маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
бренд університету |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент у вищій освіті |
uk_UA |
dc.subject |
публічна репутація |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз організації зовнішнього комунікаційного процесу та визначення його впливу на діяльність організації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |