dc.contributor.author |
Мехдізаде, Ю. А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-25T07:59:57Z |
|
dc.date.available |
2025-07-25T07:59:57Z |
|
dc.date.issued |
2025-07-25 |
|
dc.identifier.citation |
Мехдізаде Ю. А. Розробка плану виведення продукту організації на зовнішній ринок : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 57 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7939 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних підходів та розробка
практичних заходів щодо розробки плану виведення продукції підприємства на
зовнішній ринок.
Відповідно до поставленої мети сформульовано такі завдання: дослідити
теоретичні основи планування виходу організацій на зовнішній ринок;
проаналізувати особливості управління процесом планування виходу продукції
підприємства; оцінити вплив воєнних дій на зовнішньоекономічну діяльність
українських підприємств та можливостей її подальшої активізації;
охарактеризувати систему управління та асортимент продукції організації;
здійснити аналіз поточного стану експорту продукції підприємства та його
ефективності; розробити конкретний план виведення продукції організації на
новий ринок в умовах війни, а саме ринок Туреччини.
Об'єктом дослідження є процес планування виведення продукту
підприємства на зовнішній ринок. Предметом дослідження виступають методи та
інструменти розробки плану виведення продукції організації на зовнішній ринок.
Дослідження проведено на матеріалах діяльності одного з найбільших
виробників металевих виробів в Україні - ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
зовнішній ринок |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічний план |
uk_UA |
dc.subject |
ризики |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентні переваги |
uk_UA |
dc.title |
Розробка плану виведення продукту організації на зовнішній ринок |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |