Abstract:
Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних підходів та розробка
практичних заходів щодо розробки плану виведення продукції підприємства на
зовнішній ринок.
Відповідно до поставленої мети сформульовано такі завдання: дослідити
теоретичні основи планування виходу організацій на зовнішній ринок;
проаналізувати особливості управління процесом планування виходу продукції
підприємства; оцінити вплив воєнних дій на зовнішньоекономічну діяльність
українських підприємств та можливостей її подальшої активізації;
охарактеризувати систему управління та асортимент продукції організації;
здійснити аналіз поточного стану експорту продукції підприємства та його
ефективності; розробити конкретний план виведення продукції організації на
новий ринок в умовах війни, а саме ринок Туреччини.
Об'єктом дослідження є процес планування виведення продукту
підприємства на зовнішній ринок. Предметом дослідження виступають методи та
інструменти розробки плану виведення продукції організації на зовнішній ринок.
Дослідження проведено на матеріалах діяльності одного з найбільших
виробників металевих виробів в Україні - ТОВ «ДНІПРОМЕТИЗ ТАС».