dc.contributor.author |
Немеш, А. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-25T07:37:47Z |
|
dc.date.available |
2025-07-25T07:37:47Z |
|
dc.date.issued |
2025-07-25 |
|
dc.identifier.citation |
Немеш А. В. Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 59 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7937 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є аналіз маркетингового
стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності.
Досягнення мети передбачає виконання наступних завдань дослідження: дослідити внутрішнє середовище компанії за допомогою таких
інструментів як SWOT та PEST аналізи; дослідити значення сутності самого маркетингового стратегічного планування як терміну, а також критерії
його оцінювання; проаналізувати фінансові показники підприємства за
останні 4 роки та порівняти їх; охарактеризувати діяльність самої компанії;
проаналізувати маркетингово стратегічне планування самої компанії та визначити його вплив на її ринкову діяльність; виявити проблеми та ризики
самої компанії; розробити нову стратегію та удосконалити існуючу.
Об’єктом даного дослідження є ТОВ «ІНТЕРТОП УКРАЇНА» Натомість предметом дослідження буде саме маркетингове стратегічне планування та процес його формування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий план |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингове стратегічне планування |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз маркетингового стратегічного планування в організації та визначення його впливу на ефективність її ринкової діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |